2014. augusztus 14., csütörtök

Perifériák (2014)

    Lassan már két éve, hogy utoljára beszámoltam a perifériáimról, amiket használok minden nap. Akkoriban még a Trust GXT14-es megnevezésű rágcsálómat szorongattam a nap nagy részében, illetve egy Logitech fülhallgatót használtam. Nem mondom, hogy rossz termékek, de ezek sem tartanak örökké, így nekem is újabbakat kell keresnem.

    Tavaly októberben kaparintottam meg a mai napig használatos egeremet, melyről akkor még bejegyzést is írtam. Aki esetleg nem olvasta, vagy nem tudná, SteelSeries KANA egerem van. A kialakítása, mérete és egyéb informatikai funkciói nekem mind megfelelnek, így boldogan használom a minden napos vérontásnál. Ezt egy Philips SHM1900-as megnevezésű fejhallgató segíti, hogy halljam is amikor hátba lőnek.

    A billentyűzetem nem változott, továbbra is a Chicony-t használom, ami árához képest rendkívül jól bírja, már évek óta a használatot. Alig 2-3000 forintba került amikor megvettem két és fél éve, de még most is tökéletesen működik. Nem voltak vele hibák, minden gombnyomást szépen érzékel, a billentyűk nem esnek ki, stb. Ha bárki kérdezi, csak ajánlani tudom!

    Viszont a perifériák mellett a számítógépen mechanikusan is kapott egy kis löketet, mert az eddigi 2 magos Intel processzor helyett egy AMD FX-6300-as dolgozik a gépházban, melyet egy ASRock 960GC-GS FX alaplap segít működtetni. A további 8 GB RAM mellett pedig egy GigaByte Radeon R7 240-es is helyett kapott, mely a maga 2048 MB-os memóriájával jól segíti a gép többi alkotóelemét működtetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése