2014. július 7., hétfő

Team EVERYDAY CS:GO

    Még CS: Source-ból ismerem, a hajdani EVERYDAY-es srácokat, akik között megtalálható volt pR, Rooster és ampN is. Még akkoriban is sokat játszottam velük, illetve mégtöbbet ellenük, amikor még a Hype-al, majdnem heti/napi szinten mentünk ellenük játszani. Még CS:GO-ban is volt meccsünk ellenük, de nem olyan sok.

    Egy ideje szabadúszóként játszom. Nemigazán kerestem csapatot magánügyi elfoglaltságok miatt, mint például a szakmai vizsga, kiállításrendezések, egyetemi felvételi, stb. Viszont pár hete ismét adottak a lehetőségeim, hogy újra, komolyabban próbáljak érvényesülni. Szerencsémre azóta elég sokat Matchmakingeztem velük, így valamennyire megszoktuk egymás játékát.

    Tegnap a Makra testvérek pedig úgy döntöttek, hogy újra indítják a csapatot. Úgy gondoltam, szerencsét próbálok náluk, hátha valami jó is kisül belőle. Esetleg valami komolyabb netes bajnokságra elmegyünk, vagy akár, ha úgy alakul esetleg offline tornán is részt vehetnénk. A kérdésemre, azonnal igennel válaszoltak, és máris benne találtam magam a csapatban.



    Jelenleg csak Matchmaking-en próbálunk fejlődni. Taktikák gyakorlására, illetve az egymással való játék fejlesztésére ez is alkalmas.

Makra "pR" László
Makra "Rooster" Dávid
Gereg "hall0" Béla
Huller "ampN" Milán
Sarang "TORIAK" Tamás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése