2013. augusztus 13., kedd

Így kezdtem: CS: Global Offensive

    Már több éve játszom a Counter-Strike variációival, kezdve az 1.6-al, de mellette még kipróbáltam a Condition Zero-t, a CZ: Deleted Scenes-t és a Source-t is. Visszatekintve jó élmény volt mindegyikkel játszani, mindben volt valami, ami megragadott. De egy újabb játék fedte fel magát még tavaly nyáron, a Global Offensive. Ez az új szerzeménye a Valve-nak, így muszáj volt nekem is kipróbálni. A kipróbálásból aktív játék lett ami ahhoz vezetett, hogy váltsak. Szerencsére nem egyedül kellett, mert a Hype csapattal együtt váltottunk, így velem együtt dudoka, Funzine és TirEEx is. A csapat már tavaly július óta megvan és előre láthatóan meg is marad még, de ez egy másik bejegyzés...

    Szóval eljött a változás ideje így március legvégén váltottam, de a váltás egy kicsit lassú volt a csapat miatt mert még visszatértünk warozni meg hasonlók, így inkább csak áprilisban lett végleges a váltás. Szerencsére a korábbi CS játékok hagytak bennem nyomot, így taktikailag felkészült voltam, de a Source után a GO pályái eléggé zavartak, hogy csak néhol lehet a házak fölött gránátot dobni, ami sokszor nekem elég rossz volt, hisz olyan füstöket és flash dobásokat tudtam, amihez kellett a szabad tér, de hát ez van. 

    Igazából nem is tudom mit mondhatnék... Jó a játék, de szerintem játék szempontjából nehezebb, mint a Source. Lehet, hogy csak én érzem így, de szerintem a hitbox rendszer még mindig kezdetleges, szóval nagyon sok olyat nem ad be, ami teli találat, máskor meg egy teljesen félre menő lövés beadottnak jelez. Aztán a sebzésekkel sem vagyok kibékülve, de talán majd azokkal is csinálnak valamit. Jöjjenek a fegyverek: én speciel nagyon szerettem az M4A1-et a jó kis hangtompítójával, csak úgy, mint az USP-t, ami a Desert mellett a kedvenc pisztolyom volt. Épp a mai nap olvastam a CS2HU hasábjain is az, hogy ezek a fegyverek visszakerülnek a CS:GO-ba, aminek én nagyon örülök. :)
Jobban szerettem azokat, mint most az M4A4-et vagy a P2000-t... Mondjuk a korszerűsítést most is megcsinálták, pl. MP5 > MP7 és MP9. De ez nem olyan probléma. Fegyverek terén a Desert Eagle az, ami nagyon megváltozott, mert talán ez a legérdekesebb fegyver. Nehezen lehet vele eltalálni valakit, kivéve ha az az első lövés és egy helyben állunk, de akkor bizony akár 40-50-et is sebez. Egy szóval kiszámíthatatlan, ami nekem speciel tetszik, csak akkor nem amikor én szembesülök ezzel a ténnyel amikor éppen ketten vagy többen futnak rám... Ehhez képest az 1.6-ban és a Source-ban sokkal kiegyensúlyozottabb volt, de hát nem lehet mindig minden tökéletes. Ami szintén tetszik azok a modellek, azok közt is néhány kiemelkedőbben, illetve a pályákon is vannak olyan változtatások amik ínyemre vannak.

    A játék még döcögősen megy, nem mindig tudom úgy irányítani a karaktert, ahogy akarom. Valamikor úgy jönnek az 1 hites fejesek, hogy csak na, máskor meg futás közben nem tudom bemenni egy ajtón... Szóval érdekes dolgokat tapasztalok... És ha már CS:GO, akkor muszáj beszélnem a Team Hype-ról is, hiszem amióta GO-zok azóta még mindig benne vagyok a csapatban. Érdekes változásokon mentünk át az elmúlt időben. Többen is jöttek tagfelvétel miatt, közülük mindenki kiesett eddig pár hét után. Ezek mellett pár napja búcsúzott a felállásunkból dudoka és Fuzi, aki a másodlagos irányító volt, amióta csak megvan a csapat. De a helyükre felvettük Zody-t, akiről alig tudunk még valamit. Kíváncsi vagyok, meddig marad a csapatban. 

Jelenlegi felállásunk:
TirEEx
mad.dox
pR
Zody
TORIAK




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése