2013. április 15., hétfő

A kezdet..

    Ismét rám tört a nosztalgiázás, vagyis egy kisebb visszaemlékezés. Nemsokára váltani fogok a CS:GO-ra, ez miatt történt az, hogy egy "pöppet" elgondolkoztam azon, hogy is kezdődött ez az egész...

    Még az iskolapadot koptatva találkoztam első ízben a Counter-Strike 1.6-al. Az egész úgy kezdődött, hogy informatika órán szabad elfoglaltság volt szinte mindig, mert csak "töltelék tantárgy" volt, ezért a tanárok sem fektettek rá nagy hangsúlyt, a diákok meg pláne... Ekkor találkoztam a Quake 2-el és a Q3-al is. A Q3 egészen megtetszett, egészen jól is tudtam benne megnyilvánulni, már az első alkalommal is, persze azért nem világbajnok szinteken. Ebben az időtájban, ami 2009 ősze volt, ekkor láttam meg a saját iskolai számítógépemen az 1.6-ot. Ekkor még csak alig könnyű szintű botokkal játszottam 30-40 percet, hetente kétszer, mert csak annyi infó órám volt... A program egyből megtetszett, csak azért jártam be szinte infóra, mert tudtam egy keveset játszani. Ezt az időtájt még nem tartom olyan időnek, hogy elkezdtem az 1.6-ot, mert nem játszottam ilyenkor annyit és úgy, hogy ezt a tényt mondhassam. Nemsokkal ezek után találtam egy-két szervert, amelyekre elkezdtem feljárni, mert csak páran voltunk mindig, nem volt nagy a nyüzsgés. Eljött az idő, amikor pendrive-on elhoztam magammal haza a telepítőjét a CS-nek. Aznap délután már ment is az adok kapok itthon.

    2010 első hónapjai zajlottak, amikor is eldöntöttem, hogy rendesen elkezdek játszani. Ez olyan március körül volt, nem emlékszem már rá, hogy pontosan mikor, de erre az időpontra saccolok. Nem telt el sok idő, alig pár hét, amikor is már találtam magamnak csapatot. Persze ez inkább csak egy ilyen baráti társaság volt. Volt szerverünk, amin játszottunk, de volt amikor felmentünk pubra és ott lőttünk. Ebben a csapatban vol a főnök ERR0R$T4R, akivel úgy ismerkedtem meg, hogy nekem is ERRORSTAR volt a nevem... xd
Ezek után, hogy láttam neki is az, úgy döntöttem valami más lesz. Ezekben az időkben jöttek azok a nevek, hogy TOmRRR, amiből kialakul a TomeR nevem, amit elég sokan ismertek akkoriban, nem csak a CS-ben, hanem az ismerősi körömből is. Ebből alakult ki a jól ismert álnevem, a TmR. Ezek mellett nagyon sokáig játszottam NiGhT $T4R néven is. Emlékszem még, hogy este az ágyamban fekve jutott ez a név eszembe. Szép idők...
Első sikerem az volt, amikor Dust-on Errorstart, vagyis Lacka-t elvertem. Tudni illik Ő 9 hónappal előttem kezdte el, elég sok helyről bannolták is már ez idő alatt, mert csalt vagy mi. Szerintem nem, különben alig 2 hónapos tudásommal nem vertem volna el... Nagyon szépeket lőttem aznap, egy részére még ma is emlékszem, pedig elég régen volt már. Attól kezdve hónapokig vitáztam vele, hogy mennyire csalok meg ilyesmi, mert, hogy 2 hónap tudással nem kéne ilyeneket lőnöm. Az ilyenre csak azt tudom mondani, hogy töröld... Na de nem lényeges. Ezek után kezdtem el pubon játszani, ahol is sokan felfigyeltek rám. Nagyon sok helyről kaptam napi szinteken meghívásokat, hogy csatlakozz hozzánk, meg ilyesmi. Nagyon sok ilyen kisebb mezei csapatban voltam is, sok helyen admin voltam a szerveren. Nagyon sok, úgymond meglepőt lőttem. Nem csak párszor fordult elő, hogy mindenki szerint random bele lőttem a falba, mert hallottam, hogy ott közeleg egy ember, vagy nagyon sokszor csak a megérzés miatt.
És tényleg ott volt valamelyik szerencsétlen. :)
Ezek mellé jöttek a TORIAK féle egyhitesek "a szélrózsa minden irányából". Visszaemlékezve nem csodálom, hogy napi szinten jöttek a bannok... 

    A pubolást sokszor meguntam, volt, hogy hónapokra eltűntem, mert zombizni mentem, illetve 2 hónapig voltam egy Base Build csapatban is, de mindig volt valami, ami miatt vissza vágytam. Legtöbbször az a vágy élt bennem, hogy menj és mutasd meg ki is vagy! Hát sajnos nem kellett volna, vagy inkább fogtam volna vissza magam. De nem akarom "fényezni" magam, de ezek akkor is megtörténtek és még a mai napig is néha letablóz maga a gondolat. Még mindig látom magam előtt azokat a pillanatokat, amikért játszottam a CS-t. Egyszerűen mesebeli élménysorozat volt. 

    Ezekhez a napokhoz, hónapokhoz tartozik a nevem is, ami sajnos sokaknak szúrja a szemét is, illetve régebben sokszor becsméreltek érte. Akkor elmondom miért ez a nevem! Ez senki előtt sem titok, ez is egy megtörtént eseményen alapul, pontosabban többön. Emlékszem,hogy valami pub szerveren játszottam, amikor is valaki az ellenfél csapatból az írta idézem, hogy "a kis kodiak". Innen ered a "tori" becenevem, amelyből később a "TORIAK" kialakult. Akkoriban sokan a tori-t jegyezték csak meg, és még mai napig is sokan csak úgy hívnak, becéznek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése