2012. június 21., csütörtök

Vihar előtt

  Még mindig a publik szervereken töltöm el a mindennapjaimat, és persze a mixeken. Egyre inkább érzem magam magabiztosnak, hogy egy komolyabb csapatban játszak, vagy akár lanra menjek. De jelenleg semelyik sem áll rendelkezésemre, mert az elmúlt héten is szinte csak tanultam a játék mellett. (Aki esetleg nem tudja, én holnap érettségizem és ezért tanulok..) Szerencsémre a jövő héttől kezdve csak a játéknak szentelem a mindennapjaimat, és akár ki kérdezi, hogy akarok-e csapatot, annak csak azt mondom majd, hogy, hogy a fenébe ne akarnék csapatot. De ez még a jövő zenéje, mert a jövő hetem is be van betonozva még. Itt gondolok a Global Offensive Open Cup-ra ami majd vasárnap kezdődik, és ki tudja meddig fog eltartani. Ez mellett koka segít videót készíteni, ami megint nem 10 perc alatt lesz kész. Ezek mellett pedig két hét múlva megyek Horvátországba is. Sajnos nem lanra megyek, hanem nyaralni, pedig élvezném, ha lenne ott egy kisebb torna, amin részt vehetnék.



  De ezekre még várnom kell... Inkább az előző heteimről írok. Pár nappal ezelőtt, egyik régi 1.6-os barátom kérésére visszamentem egy kicsit, és játszottam azzal a játékkal, ami lényegében az egész életemre kihatott. Jó volt ismét abban a környezetben játszani, amiben igazából felnőttem. Még ha grafikailag nem is olyan jó, mint a Source, akkor is élvezetes játszani vele. Kicsit a beton nehézségű gránátokkal volt problémám, nem úgy mint a Source-ban, de végül is jól ment. Mindig ez volt a bajom, hogy azokkal a gránátokkal, amik vannak az 1.6-ban, azokkal nem lehet hatékonyan bánni. Nem lehet gyorsan eldobni, határozatlan, hogy meddig repül és mekkora kárt okoz az ellenfélben. De ez csak egy kis bökkenő, a játék attól még nagyon jó.  Nem lőttem el azt a pub szervert, ahol éppen voltam, de legalább jó ranggal távoztam. De_inferno-n játszottam ahol többször is nyertem meg egyedül a köröket, mint anno, de ez mégis más volt. A lényeg, hogy jó volt, és élveztem, hogy egy kicsit nosztalgiázhattam. :)



  Még mindig nincs csapatom, ahhoz képest, hogy folyamatosan hívnak egy-egy klánba. Hívtak a V3lv3t-be, a KoMPleX-be és még sorolhatnám. Az igazat megvallva, ezek nem igazán tetszettek nekem, így elutasítottam mindet. Ennek ellenére a komplex-el szoktam meccsre menni, amikor hívnak. Mondjuk nem igazán tudok velük úgy játszani, mind exeleNNNtel vagy a többi régi ismerősömmel, akikkel az ONCE-ban voltunk csapattársak. Bizonytalan vagyok, hogy mit bízhatok rájuk és mit nem. Így sokszor mindent magam akarok megoldani, aminek a következménye, hogy meghalok, míg a többiek élnek. Mert befutok akár 3-4 ellenség közé, és általában szétcsapok köztük, de mikor nem, akkor meg csak sajnálom magam, hogy nem bíztam bennük. De ezen tudok változtatni, és majd megbízok a társaimban.
   Még semmi sem biztos, de már készülőben van a TORIAK SOURCE movie-m. Mondjuk eddig csak a DEM file-okat szedem össze, de majd Koka barátommal fogjuk összerakni a teljeset. Igazából kíváncsi vagyok, hogy ha nekivágunk akkor mi lesz belőle. Egy legalább 5 perces videót szeretnék, ami pörgős és élvezhető mindenki számára. Persze, ahogy mondtam ez nem 10 perces munka, így még erre várni kell majd. Ehhez is kell majd Sony Vegas meg kutyafüle, ami jelenleg még nincs nekem. Majd meglátjuk mi lesz.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése